Tips på hemsidor!

Hejsan! Just nu så har jag lite tråkigt ( vänta på maten ) så då tänkte jag ge lite tips på olika hemsidor nu...

* Moviestarplanet.se (Gör en egen kändis och egna filmer)
* Stardoll.se (Gör en egen mäniska och tjäna pengar)
* Stallet.se ( ta hand om dina hästar, hundar, katter och kaniner)
* Kpwebben.se ( Fixa din egen skrubb OBS! kostar pengar att vara medlem men får lite gratis i början)
* blogg.se ( Gör en egen blogg )
* Youtube.se ( Ladda upp egna viddeo klipp som andra kan titta på )
* Glosboken.se ( Träna dina glosor på internät )
*
starflash.de ( Få egna tyska vänner på webben OBS! Endast tyska som språk )
* Panfu.se ( Gör en egen panda och gå runt i staden och träffa nya kompisar )
* King.com ( Spela spel medans du chattar med andra personer kankse tillochmed från ett annat land )
* Blip.se ( Spela spel eller gå runt i blipville och träffa nya kompisar )
* Facebook.se ( Håll kontakten med dina kompisar och din släkt, kan även spela spel )
* Myspace.se ( Håll kontakten med kompisar och släkt även spela spel )

Alla dom här hemsidorna är jag medlem på så du om du blir medlem på någon av dom så fråga i komentarena vad jag heter så kankse vi kan bli vänner dära. ( OBS! Ej facebook.se om jag inte känner dig )

OBS! Var försiktig vilka du blir vän med på dessa sidor det kan finnas '' dåliga '' mäniskor på dom.

// Zandrha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0