Melodifastivalen, Valborg, Sjuk...

Hejsan! Igår i Erskinsalen så hade vi '' Melodifestivalen '' med skolan! Jag, Ida och Ann ( några av mina kompisar ) var med och uppträdde med Mama i'm big ngirl now ( finns på youtube.se ) Vi vann inte dom som vann var en tjej Amanda (I min klass) och en grupp på högstadiet. Vi slutade sedan vid 1 tiden. Sedan lite senare så var det dags för maj brasan i år igen. Och då fick jag stå vid fiskedammen och hjälpa till! Det var jätte kul och jag har alltid velat stå dära och jobba. Sen så behövde jag gå hem å lägga mig. Och nästa  dag (idag) så vaknade jag sjuk. Men på morgonen så kollade jag och mamma på en verklighets film om en hund och en mäniska och jag lovar jag grät när den var slut jag GRÄT!!!! Den var så sorlig det var en hund som hade vändat på sin husse i nio år!!!!!

Jag återkommer när jagkommer ihåg vad filmen hette.

// Zandrha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0