!!!Sommartid och earth hour!!!

Godmorgon! Just nu är jag lite trött men jag fick faktiskt sova en timme mindre i natt eftersom att man skulle ställa fram klockan. Så nu är det sommartid i Svergie! Det är tur att snön håller på att smälta (iallafall hos mig). Men just det! Det var ju Earth hour  igår!! Min familj släckte alla lampor i huset och tände några ljus, det var jätte mysigt! Och när jag gick lite ut för att se om mina grannar släckte då såg jag 3 hus som hade tänt i sitt hem!!!! (Jag kollade inte så noga men det var säkert mer än 3 hus i mitt kvarter som hade tänt). Jag iallafal tycker att det även är mysigt med Earth hour, eftersom att man då kan ha lite familje mys med några ljus tända!

Och här är  min fråga:

Släckte ni???

Det gjorde och jag ska göra det nästa år igen!

// Zoe

Kommentarer
Postat av: tilda

jag släckte

2010-03-28 @ 19:11:58
URL: http://djurtilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0