Jaaaaa!!!!!

Hejsan! Idag när  jag var på drama så gick jag och två andra in i rekvesita rummet (Vi skulle kolla där lite grann)Och när jag kommer in så ser jag en begie keps och då tänkte jag: Hm.... Undra om det är min gamla keps som jag glömmde förra gången hära på kulturskolan??

Sedan så tog ena kompisen upp kepsen och provade den och då sak den andra:

- Men... Det där är Zandrhas keps! (Altså min)

Då tog jag den och kollade om det stog '' Hallen'' och ett telefonnummer och det stog det! SÅ då sa jag till min drama lärare att det var min keps och då fick jag den!!!! Det var min favorit keps så jag har letat efter den jätte mycket!!!!!!! :)

// Zoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0