Har ej bloggat på ett tag......

Hejsan! Ledsen att jag inte har skrivit något i bloggen på länge Men det har varit sportlov för mig och de. Men iallafall så har jag varit och åkt skidor jätte mycke under denna vecka!! DEt har varit jätte kul. Jag åkte uppe i kungsberget och i torsdags så vare kvällsåkning så då åkte jag och pappa på kvällen. Det var ganska bra för på kvällen var det nästan ingen kö!!! På dagarna är det ju såklart köigt...... Men nu är jag hemma och har det skönt fast..... imorgon ärde skola!!!!!! Längtar tills på Tisdag och till påsklovet!!!

Man kankse kan förstå varför jag längtar till påsklovet men kankse inte till tisdag?? Jo det är så att på tisdag så fylle min mamma år!! Och pappa ska ge både mig och mamma en födelsedagspresent (Jag fyller år på påsklovet så min present blir i förskott)

Aja... Hej då!!

// Zoe

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Ja de är svårt att välja ibland (:

allt bra med dig ?

2010-03-07 @ 18:42:55
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0