Engelska prov! (Och andra viktiga saker)

Hejsan igen! Hade engelsak prov idag! (Glömde skriva det förut). Vi hade prov på gramatiken och för mig gick det såder.... vi skulle skriva t.ex. big, bigger, the biggest och då skulle vi skriva:
fat, fatter, the fattest men jag kom verkligen inte på att det skule varadet så då gav jag provet till fröken och när jag satt mig ner och läste så efter fem minuter så bara: MEN AAAAAA!!!! (DÅ kom jag på det)

Här kommer några viktiga dagar:

Vårfrudagen  (Våffeldagen) - 25/3
Earth hour (Jordens timme) - 27/3 20.30 - 21.30
Skärtorsdan (Första april) - 1/4
Långfredag (Påsk) 2/4

Ska ni göra något speciellt under det här dagarna?? Komentera gärna det!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0