Sommar....

Hejsan! Först så vill jag bara skriva att jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men det är sommar och allt det där....
Ialafall så dom senaste dagarna så har jag badat med min kompis Ida! Både på lund hagen och södran. En dag så skulle jag följa med henne till blå lagunen men då gick det inte för att jag skulle åka båt med min pappa! MEN!! När jag kom fram till båten så var det en massa knas med den så jag väntade där på bryggan en lång tid..... HELT GALET TRÅKIGT!!!!!
Och idag så badade jag först på lund hagen med Ida men sen så skulle hon cykla hem för hon skulle följa med Amanda ( En kompis ) till ett land/sommar ställe. Men jag cyklade hem då också. När jag hade varit hemma i en timme eller två så kom min store bror Zowie ( Som ha flyttat ) för att hämta bad kläder ( Han skulle till blålagunen med kompisar ) Och då földe jag med honom för jag hade tråkigt!
Så dom senaste dagarna så har jag mest badat förutom i går......

// Zandrha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0