Danmar ---> Ullared

Hejsan! Idag så  åkte jag båten från Danmark Men det blev lite kul ändå för sen skulle vi åka till Ullared Kankse lite konstigt tycker en del men jag tyckteatt det var kul :)Det blev 5 plast kassorr med en massa olika saker i och bilder kommer när jag kommer hem.


Imorgon så ska jag till Tommy, Sandra och Marianne!!!! Dom är mina vuxna släktingar...
Det kommer säkert att bli kul eftersom att jag inte har träffat Tommy och Sandra på ett år och Marianne på flera år!!!! ( Marianne bor i Spanien )


// Zandrha

Kommentarer
Postat av: ert största fan.

hej jag älskar er blogg jag är också medlem på tl-

jag läste om er där och tyckte det lät intressant så nu tänker jag följa bloggen och vara ert största fan.

hoppas ni lägger upp fler saker som jag kan roa mig med framför datorn

2010-10-23 @ 18:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0