Bilder från Semestern

Hejsan! Nu är jag hemma och tänker lägga ut lite bilder från semestern:

Först så åkte vi till morfar och sov där två nätter.....

Vår bil.....

Nästa dag åkte vi vidare till Danmark/ Köpenhamn, när vi kom fram dit så chekade vi in på hotelet sen så gick vi på ett tivoli som hette Tivili!!

När vi kom in i tivolit så kom några barn som spelade trummor mm, dom var jätte duktiga! :)

Vissa plast glas skulle man panta där och här visar jag hur man gör....





Stoppa in plast
glaset sedan så får man en dansk femma......

På tivolit ett ställe som egentligen är för mindre barn....







Vi var på tivolit ända till kl. 23. 00 men det stängde kl. 24. 00......
Åkte även uppskjutet där och jag säger: Inte fritt fall ellet katapulten på grönan!!!

Andra dagen så gick vi ut på stan och kollade där var det ganska coolt för det var en massa mäniskor  som hade klätt ut sig och målat sig och dom gjorde en massa saker om man gav dom en peng!! ( Annars var dom helt stilla )
Vi hittade också ett ställe där dom sålde cupcakes så vi köpte en....





Min drink som jag fick på hotellet.....

Vi bodde på Scandic hotel.....



Utsikten från vårt hotel rum, man kan se tivolit! :)

Utsikten igen.....

Utsikten igen....

När vi hade sovit två nätter i Danmark så åkte vi en färja över till Helsingborg, där åkte vi bilen mot Ullared, när vi hade handlat där så chekade vi in på ett annat hotell och nästa dag så åkte vi till Tommy och Sandra!

Tommy och Sandras grannars ponnyers!

Deras grannar har tre ponnyer men det här var dom bästa bilderna....

Såå fint i verkligheten.....

Jag spelar piano......

Mer bilder kommer nog senare ses! :D

// Zandrha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är kul med Gröna Lund. =)

2010-07-26 @ 01:47:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ida

Det verkar verkligen som om ni hade kul!!

Bra, stolt mamma till liten Hund!!

2010-07-27 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0