Tja!

Tjaba allihopa!! Känns som att jag inte har skrivit på länge.......... fast det är ju klart Kiky har inte gjort det heller ( måste be henne att skriva något inlägg )

Hur som helst så ville jag bara påmina om att det är '' alla hjärtansdag '' på söndag . Ska ni göra något speciellt då?? Det ska inte jag ( Tror jag ).

Men hursomhelst så har jag ett bra länk tips till er:

Chokladisen.blogg.se
stallet.se ( Där heter jag grolelin )

Ajadetvardet,mennusåkommerdetetttestärdettalättattläsa????
Detkommermeranu!!

Hallo!IchheiβeZoeichbinzwölfjharealt,Ichwhonneinsweden.Detvartyska!!!


Svaret på vad det stog står längre ner.

Kommer ni ihåg mina dragongate bilder??? jag har varit där igen och tagit fler bilder!! :) jag kommer att lägga ut dom så fort jag har hittat en speciell sladd.  


Svar:

Aja det var det, men nu så kommer det ett test är detta lätt att läsa????
Det kommer mera nu!!

Hallo! Ich heiβe Zoe ich bin zwölf jhare alt,Ich whonne in sweden. Det var tyska!!!

Aja det var allting från mig!

// Zoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0