Sportlov!!!

Hejsan!

Snart är det sportlov!!!
Så nu kommer jag ge er lite tips vad ni kan göra för vinteraktviteter då:

1. Åka skidor ( Slaom ).
2. Åka längdskidor.
3. Åka skridskor ute på sjön.
4. Spela lite ishockey.
5. Åka snowboard.
6. Åka pulka.
7. Kasta snöbollar.
8. Leka i snön.
9. Göra snö iglo.
10. Åka spark.

Det var 10st tips som du kan göra på sportlovet!!!


__________________________________________________________________

Nu till mig:

Jiipiii!!!!!!1 Igår ( Lördag ) Så åkte jag och pappa skidor i Kungsberget!!! Det dåliga var att det blåste  så mycket så vi åkte bara ca: 3timmar. Men när vi åkte tillbaka till husvagnen så vilade vi lite grann för att jag och pappa skulle ha lite grillfest med några andra på campingen. Vi grilladde korv och marshmollows! Men såklar åt jag ingen korv eftersom jag inte äter det. Hur som helst så har helgen varit ganska mysig förutom att det har blåst så mycket.

// Zoe 

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej tack för ditt svar!

Vad gör dudå?

2010-02-21 @ 18:20:02
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0