Fakte om mig!!

Hejsan! Jag tänkte att ni kankse vill veta lite mer privata saker om mig  eller Kiky. Men här är lite mer om mig ( Ska sen be Kiky skriva om sig själv )

Namn: Anonymt! ( Men kalla mig för Zoe det är mitt andra namn )
Kön: Tjej
Ålder: 12 snart 13år
Hobbys: Går på drama, Har gått på Karate och gitarr.
Gillar:  DRAMA, Musik, ANEMI/MANGA, JAPAN, Twilight, VAMPYRER, djur mm.
Ogillar: DJURPLÅGERI, MILJÖFÖRSTÖRING, GRISKÖTT, FISK OCH LAKRIS.
Familj: Mamma, Pappa, 2storebröder ( Ena har flyttat och den andra är inne på lumpen ) och Katten Murre ( Murre är min katt smeknamn ).

Övrigt: Ja, som det sår på ''Gillar:'' Så är jag ett stort fan av Japan,manga, vampyrer och drama det är det BÄSTA jag vet!!!!Och i skolan är mitt Språk tyska!


Källa till bilderna: Stallet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0