Picknik (Eller hur det nu stavas)

Hejsan! Jo idag har jag haft picknik men Ida, Emma och Farin (Idas nya hundvalp). Vi hade det i skogen på ett berg.

Vi åt:

Ballerina: Kladdkaka
Choklad
Kinderägg
Godis nappar
jätte svag saft
Taost

Sedan så tog vi några bilder (Ni kan se några av bilderna på: agilityalskare.blogg.se) jag har länkat den bloggen och det är min kompis Idas blogg. Sen så var Emma tvungen att gå hem föra att hennes mamma fyllde år så då blev det bara jag och Ida men vi fortsatte att ta massa med bilder och när vi skulle kolla på dom på datan så hade vi tagit jätte många bilder!!! (Det var 210 bilder på hennes kamera) Men ialafall så har det varit kul idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0