Idag.....

Hajsan igaen! Jo idag har jag varit med Ida min kompis och hennes hund Farin (http://agilityalskare.blogg.se). Det var kul och när vi skulle gå ut med henne (hunden) så skulle vi gå till Ekebyhovsparken för att leka med henne och träffa några andra, visirligen tog det lång tid att komma dit för att Farin ville nosa och äta på allting! Men det var kul ändå. Efter så gick vi hem till Idag och slappade vi gjorde även en glassdrink. Jo gissa vad vi åt till Lunch! Vi tänkte göra Toast men hon hade inte rostat bröd så då tog vi limpa istället.

Ett tips! Ät ej limpa som toast det går att äta men om du har rostat bröd så ta det!

Men det gick ialafall att äta!

Och till slut så vill jag skriva att detta är mitt sista inläg som 12åring imorgon är jag en 13åring.

// Zandrha

Kommentarer
Postat av: Emma

det är alltid 15-årsgräns men dom i affärerna bryr sig inte<333

2010-04-06 @ 23:12:11
URL: http://godiztrollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0