Födelsedag....

Hejsan! Idag var det 13år sedan jag födes och för att fira det så var jag med mina kompisar först Ida och Mathilda och sen kom Emma och Kitija!  Vi var på en lekpark som hette trekanten och körde burken tillsamans, det var jätte kul! Och sen när jag kom hem så kom min storebror Zowie (han har flyttat) och nästan resten av familjen till middagsbordet för att äta lasange. Och till efterätt så åt vi en choklad tårta som pappa hade köpt!!!

OBS! När jag skrev nästan hela familjen så är det så att min andra yngre storebror Zebastian är i lumpen och han behövde åka tillbaka.

Aja... om man ska ta detta kortfattat: Kul, Tårta, Vänner, Lasange.

Om ni undrar var jag fick lasange ifrån så var det så att dan inan så gick ''Gustav 2'' på tv och då såg jag den. Efter filmen så frågade jag mamma om vi kunde äta lasange (Gustav tycker om lasange) men då sa hon att vi kunde äta det imorgon altså idag!

Fråga:

Tycker du att man ska få vara ledig på sin födelsedag ifall man vill?

Svara gärna! Vore kul att se vad ni tycker.

// Zandrha

Kommentarer
Postat av: Evelina :)

Sv; Det är jättegott ^^

2010-04-07 @ 20:47:42
URL: http://jorvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0